Regulamin ogólny
1. Na terenie całego salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz spożywania napojów alkoholowych i środków odurzających, a także wnoszenia jedzenia.
2. Zabrania się również wprowadzania zwierząt, handlu pod różną postacią i akwizycji.
3. Uprasza się o zachowanie ciszy i spokoju oraz kulturalnego zachowania dla poszanowania pozostałych klientów.
4. Rejestrowanie obrazu i/lub dźwięku na terenie salonu możliwe za zgodą właściciela bądź osoby upoważnionej.
5. Nie dopuszcza się do obecności małoletnich w gabinecie i na czas zabiegu opiekun zobowiązany jest do zorganizowania mu opieki, której salon nie gwarantuje. W przeciwnym wypadku salon może odmówić wykonania usługi, gdyż nie ponosi odpowiedzialności za przebywające w gabinecie pozostałe osoby.
6. Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie obiektu bez nadzoru.
7. Wszelkie skargi, wnioski i zażalenie należy kierować na piśmie na adres: Monika Suchocka ul. Benisławskiego 24B/14 81-173 Gdynia, za pośrednictwem Poczty Polskiej, listem poleconym, bądź osobiście.
8. Reklamacje złożone w formie pisemnej z dołączonym paragonem są rozpatrywane w terminie 14 dni.
WIZYTY
1. Salon pobiera bezzwrotny zadatek w celu rezerwacji terminu. Termin płatności zadatku to 3 dni robocze od momentu zapisu na konkretną usługę. Brak dokonanej wpłaty jest równoznaczny z anulowaniem wizyty.
2. Rezygnacja z usługi już po wpłacie zadatku powoduje jego utratę.
3. Płatności zadatku można dokonać osobiście lub przelewem na konto bankowe
MBANK 37 1140 2004 0000 3602 7672 4689
4. Klient, który 2-krotnie nie pojawi się na wizycie i nie powiadomi odpowiednio wcześniej Salonu nie będzie w przyszłości przyjmowany.
5. Spóźnienie na zabieg powyżej 15 minut powoduje, że personel może odmówić wykonania usługi.
6. Jeżeli klient pojawi się na wizycie bez wcześniejszego uprzedzania o przeziębieniu lub chorobie i zatai faktyczny stan zdrowia, a będzie to jednym z przeciwskazań do danego zabiegu to pracownik jest zobowiązany do odmówienia wykonania zabiegu.
7. Salon zastrzega sobie prawo do możliwości odwołania/przełożenia wizyty z przyczyn osobistych lub wypadków losowych.
8. Klient otrzymuje powiadomienie w formie SMS 2 dni przed zabiegiem i jest zobowiązany do jego potwierdzenia.
VOUCHERY
1. Osoba dysponująca bonem upominkowym jest zobowiązana do skontaktowania się z Salonem w celu ustalenia terminu wykonania usługi.
2. Jeżeli osoba z zaproszeniem nie pojawi się o umówionej godzinie oraz nie powiadomi o tym co najmniej 48h przed wizytą to Salon traktuje to jako usługę zrealizowaną. Nie ma możliwości ponownego zapisu i wykorzystania tego samego bonu lub zwrotu jego kosztu.
3. Bon podarunkowy wypisywany jest dla konkretnej osoby/firmy na określoną kwotę lub na określony zabieg.
4. Salon nie ponosi odpowiedzialności i nie rekompensuje w żaden sposób sytuacji, gdy bon podarunkowy ulegnie zniszczeniu lub zgubieniu.
5. Termin wykorzystania zaproszenia jest umieszczony na bonie, co oznacza, że należy odpowiednio wcześniej skontaktować się w celu ustalenia terminu, by usługa była wykonana przed utratą ważności.
6. Płatność za bon podarunkowy może zostać zrealizowana gotówką bądź przelewem na podane wcześniej konto bankowe. – Nie ma możliwości zwrotu pieniędzy już po zakupieniu zaproszenia. – Zapis oraz płatność za bon lub usługę jest równoznaczna z akceptacją Regulaminu Salonu.